Testowy 4
- Szczegóły
- Opublikowano: 27 styczeń 2024
Testowy obrazek
Testowy obrazek
To jest artykuł testowy 3
Zajęcia pozalekcyjne dla uczniów organizowane w r. szk. 2023/ 2024
godzina dostępności 60 minut
Dzień tygodnia |
Rodzaj zajęć |
Dla klas |
Godzina rozpoczęcia |
Sala |
Prowadzący |
Poniedziałek |
Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 j. angielski |
8b |
14.50 |
31 |
K. Szpak |
|
Kółko plastyczne |
1b |
9.50 |
14 |
A. Cebula |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe dla zerówki |
0 |
13.00 |
16 |
J. Niemiec |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe |
6b |
14.00 |
32 |
I. Niedzielska - Taźbier |
|
Warsztaty DIY – kulinarno – techniczne |
4-5 |
14.50- 16.30 |
24 |
K. Góralczyk - Bielańska P. Kielar |
|
Konsultacje (III poniedziałek miesiąca) |
4-8 |
14.50 |
24 |
K. Góralczyk - Bielańska |
|
Konsultacje |
6a |
14.50 |
6 |
P. Kielar |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe |
8a |
9.05 |
16 |
B. Gutkowska |
|
Gry i zabawy, tenis stołowy |
4-8 |
15.40 |
dk |
K. Warchałowski |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe (bez I poniedziałku) |
7a |
8.00 |
6 |
P. Tutak |
|
Kółko j. angielskiego |
6 |
15.00 |
32 |
E. Witowska - Demitraszek |
|
Kółko teatralne – teatrzyk „Iskierka”/ Kółko rozwijające „Bystrzaki” |
3a |
15.35 |
13 |
M.Wiśniewska J. Kawa |
|
Kółko matematyczne |
3c |
15.35 |
12 |
M. Łyszczarz |
|
Konsultacje |
13.45 |
27 |
B. Lis |
|
|
Szkolne Koło Caritas |
5 - 8 |
14.45 |
23 |
A. Pękala |
|
Kółko muzyczne /geograficzne (bez I poniedziałku) |
5-8 |
14.50 |
33 |
K. Kawalec |
|
Konsultacje |
15.40 |
gab.wf |
M. Pałys |
|
*********** |
**************************************** |
****** |
****** |
*** |
*************** |
Wtorek |
Klub miłośników literatury |
4 |
13.00 |
32 |
J. Bazan -Witwicka |
|
Kółko origami |
2a |
8.15 |
6 |
J.Wójcik E. Łojewska |
|
Kółko j. angielskiego (społ.) |
4 - 5 |
7.30 |
31 |
K. Szpak |
|
Kółko matematyczne / Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 matematyka |
8c,4b, 5b, 5c |
7.15 |
29 |
A. Domańska |
Kółko matematyczne |
2c |
15.35 |
15 |
B. Kukułka |
|
Kółko recytatorsko - czytelnicze |
1b |
12.00 |
16 |
A. Błonarowicz |
|
Indywidualne zajęcia ogólnorozwojowe |
0 |
13.00 |
35 |
M. Bober |
|
Zajęcia z j. polskiego |
5c, 6c,7b |
7.30 |
28 |
A. Fularska |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe |
2b |
8.50 |
4 |
B. Zacios |
|
Kółko z j. angielskiego |
13.00 |
10 |
E. Przybyło |
||
Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 j.polski / konsultacje |
8c/6a,7c,7a |
7.30 |
30 |
M. Wisz |
|
Zajęcia wyrównawcze |
5a, 5b |
8.00 |
33 |
M. Pomes |
|
Robotyka |
1 - 3 |
15.35 |
26 |
T. Hawrylak |
|
Gry i zabawy sportowe |
4 - 8 |
13.45 |
dk |
G. Wilk |
|
*********** |
**************************************** |
****** |
****** |
*** |
*************** |
Środa |
Kółko biologiczne |
4 - 8 |
13.00 |
27 |
E. Dziki |
|
Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 j.angielski |
8a, 8c |
14.50 |
31 |
J. Horska |
|
Konsultacje |
2c |
7.30 |
26 |
M. Kłopot |
|
Kółko j. niemieckiego |
6 - 8 |
14.00 |
23 |
L. Gawryś |
|
Konsultacje (II środa miesiąca) |
3, 8 |
14.00 |
27 |
ks. M. Kowalski |
|
Kółko j. francuskiego |
świetlica |
11.30 |
5 |
M. Mazurkiewicz |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe indywidualne |
1a |
9.00 |
16 |
I. Ryndak |
*********** |
**************************************** |
****** |
****** |
*** |
*************** |
Czwartek |
Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 |
8a,8b |
14.45 |
30 |
J. Bazan -Witwicka |
|
Zajęcia indywidualne ogólnorozwojowe |
ind. |
9.00 |
18 |
A. Drałus |
|
Kółko matematyczne/ zajęcia wyrównawcze |
7a, 7b, 6c |
14.00 |
29 |
A. Ciąpała |
|
Konsultacje z j. angielskiego |
1b,6a,b 7a,b |
14.00 |
26 |
M. Czepurko |
|
Kółko historyczne |
5 - 7 |
14.00 |
32 |
M. Kwaśnik |
|
Zajęcia z geografii wspomagające uczniów (bez I czwartku) |
5 - 7 |
13.45 |
31 |
M. Kata |
|
Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 matematyka/ konsultacje |
8b |
8.15 |
26 |
A. Kuczek |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe - odrabianie zadań |
5b |
14.00 |
6 |
A. Rokosz |
|
Konsultacje |
5a |
13.45 |
3 |
K. Szczęch |
*********** |
**************************************** |
****** |
****** |
*** |
*************** |
Piątek |
Zajęcia rozwijające |
3b |
14.45 |
14 |
A. Niemiec |
|
Kółko matematyczno - przyrodnicze |
1c |
13.00 |
14 |
E. Pytel |
|
Kółko taneczne |
3a,3c/ 1a |
15.40 |
15 |
E. Stanisławczyk |
|
Kółko matematyczne/ Zajęcia przygotowujące do egzaminu klas 8 matematyka (bez I piątku) |
6 – 8 |
13.45 |
29 |
A. Skoczylas |
|
Warsztaty rękodzielnicze |
4 - 7 |
14.00 |
23 |
R. Filipczak - Basara |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe |
1 - 3 |
12.00 |
36 |
A. Ruszel - Hala |
|
Zajęcia ogólnorozwojowe |
8b |
11.45 |
3 |
A. Gawlik |
|
Kółko chemiczne |
7 - 8 |
14.00 |
23 |
W. Ścibor |
|
Zajęcia taneczno - ruchowe |
świetlica |
10.00 |
7 |
N. Straub |
Harmonogram zajęć (plik .pdf) można pobrać →TUTAJ
„EDUKACJA W RZESZOWIE” - PRZEWODNIK DLA UCZNIA
ОЗНАЙОМЧИЙ ПУТІВНИК ДЛЯ УЧНІВ - тут
ОСНОВНІ ФРАЗИ - тут
Наша пропозиція це, зокрема:
Початкова школа № 17 з інтеграційними відділеннями
iм. 21 Бригади підгалянських стрільців в м. Жешув
ul. Bulwarowa 3
35-051 Rzeszów
Teл. 17 748 24 80
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Секретаріат працює понеділок-середа 7.00-15.00
четвер - п’ятниця 7.30-15.30
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/informacja-dla-rodzicow-dzieci-przybywajacych-z-ukrainy
*Щопонеділка чергуватиме юрист спецялвст по законодавству щодо перебування іноземців та біженців
Увага! Починаючи з сьогоднішнього дня, щопонеділка з 18:00 до 20:00, на безкоштовній цілодобовій гарячій лінії для дітей 800 12 12 12 чергуватиме юрисконсульт, який надаватиме спеціалізовану допомогу з питань, що стосуються іноземців та біженців.
У зв’язку з нападом Росії на Україну та напливом біженців до Польщі омбудсмен у справах дітей запустив додаткові години спеціалістів, з якими можна безкоштовно поспілкуватися за телефоном дитячої гарячої лінії 800 12 12 12.
Przychodnia Centrum Medycznego MEDYK w Rzeszowie, ul. Podkarpacka 1,
dedykowana uchodźcom z Ukrainy zaprasza.
Więcej informacji znajduje się →TUTAJ.
Przewidziany na dni od 24.06. do 28.06.2024 r. znajduje się →TUTAJ.
Przewidziany na dni od 17.06. do 21.06.2024 r. znajduje się →TUTAJ.
Przewidziany na dni od 10.06. do 14.06.2024 r. znajduje się →TUTAJ.
Przewidziany na dni od 03.06. do 07.06.2024 r. znajduje się →TUTAJ.
KOMUNIKAT
Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
informuje rodziców/ opiekunów, iż trwają
zapisy uczniów chętnych do korzystania ze Świetlicy oraz Stołówki Szkolnej w r. szk. 2024/2025.
Uzupełnione arkusze z aktualnymi danymi
należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 21 czerwca 2024 r.
Podania (karty zgłoszenia) można pobrać →TUTAJ.
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY STAWEK ŻYWIENIOWYCH
Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie informuje, iż zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora z dnia 22 sierpnia 2023 r. (Zarządzenie DYR.021.8.2023) od 1 września 2023 r. stawki żywieniowe ulegną zmianie.
Wysokość dziennej opłaty za posiłek dla:
- dziecka z Oddziału Przedszkolnego, korzystającego z całodziennego wyżywienia, wynosi 10,30 zł,
w tym:
- ucznia korzystającego z obiadów wynosi: 5,30 zł
- pracownika szkoły wynosi: 11,10 zł.
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY OPŁATY ZA ŻYWIENIE WE WRZEŚNIU 2023 R.
zamieszczono →TUTAJ.
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY OPŁAT ZA ŻYWIENIE
Informacje dotyczące płatności będą przekazywane przez intendenta drogą elektroniczną,
na adres e-mail podany
w „KARCIE ZGŁOSZENIA UCZNIA NA OBIADY DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ”.
Wpłaty za żywienie należy dokonywać do 10-tego dnia każdego miesiąca na nr konta:
35 1020 4391 0000 6402 0187 3264
W przypadku braku wpłaty posiłek nie będzie wydany.
ZGŁASZANIE NIEOBECNOŚCI DZIECKA NA OBIEDZIE
Zgłoszenie nieobecności dziecka należy dokonać telefonicznie do intendenta - tel. (017) 748 24 84,
bądź drogą elektroniczną na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do godziny 7:00.
PROCEDURA BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI
Pracownik obsługi dezynfekuje blaty stołów, przygotowując stołówkę na wejście kolejnej grupy.
Deklaracja Dostępności
Informacje wstępne
Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej http://www.sp17.resman.pl zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2018/1523 z dnia 11 października 2018r. ustanawiającą wzór oświadczenia w sprawie dostępności zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego.
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi im 21 Brygady Strzelców Podhalańskich w Rzeszowie: http://www.sp17.resman.pl
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji aktualnej wersji strony internetowej: 2012.01.02
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2022.03.30
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
Wyłączenia:
Oświadczenie sporządzono dnia: 2022-03-30
Aktualizacja: 2022-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Przy samoocenie i analizie dostępności wykorzystano materiały ze strony www: https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/jak-zbadac-czy-strona-www-jest-dostepna-cyfrowo
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 2019-12-31
Aktualizacja: 2022-03-30
Oświadczenie sporządzono na podstawie samooceny dokonanej przez podmiot publiczny.
Przy samoocenie i analizie dostępności wykorzystano materiały ze strony www: https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa/jak-zbadac-czy-strona-www-jest-dostepna-cyfrowo
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne, dodatkowe i dane kontaktowe
Pod adresem http://www.sp17.resman.pl/index.php/kontakt dostępne są dane teleadresowe siedziby Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi
Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi
im. 21 Brygady Strzelców Podhalańskich
ul. Bulwarowa 3
35-051 Rzeszów
tel.: 17 748 24 80
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pod adresem http://www.sp17.resman.pl/index.php/kontakt dostępny jest adres szkolnego konta poczty elektronicznej, na który można przesyłać zgłoszenia w zakresie braku dostępności cyfrowej.
Pod adresem http://www.sp17.resman.pl/index.php/kontakt dostępny jest numer telefonu 17 748 24 80, który umożliwia bezpośredni kontakt telefoniczny i zgłoszenie braku dostępności cyfrowej.
Powyższymi drogami można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie dokłada wszelkich starań, aby dostępność i użyteczność strony internetowej była na poziomie WCAG 2.1.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.
Aplikacje mobilne
Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Parter i piętro budynku, w którym znajduje się Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi są dostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wejście znajduje się od strony ulicy Bulwarowej oraz od strony boiska szkolnego. Budynek jest wyposażony w windę i platformę dla osób niepełnosprawnych.
Zestawienie pomieszczeń dydaktycznych i biurowych Szkoły Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie pod kątem dostosowania dla osób niepełnosprawnych.
Komórki funkcjonujące w Szkole Podstawowej nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie | Dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych /podjazdy, windy, miejsca parkingowe/ | Siedziba | Uwagi |
Szkoła | Przed budynkiem znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych (przy ul. Bulwarowej 3 {jedno miejsce} oraz wzdłuż drogi wewnętrznej {3 miejsca}). Wykonany podjazd przy wejściu do budynku (obok wejścia głównego do budynku) dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim i osób z wózkiem dziecięcym, umożliwiający dostanie się na poziom parteru. Odpowiednia szerokość drzwi dostosowana do wózków inwalidzkich. Hol i korytarze szerokie, umożliwiające swobodne poruszanie się. |
ul. Bulwarowa 3, 35-051 Rzeszów |
Zainstalowany dzwonek dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku.
Zainstalowane dzwonki dla osób niepełnosprawnych przy wejściach do części dydaktycznej budynku. |
Sekretariat, gabinet dyrektora i księgowość | Dostępność: znajduje się na parterze budynku, co pozwala na bezpośredni kontakt z klientem Szkoły. Drzwi szerokie dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim i osób z wózkiem dziecięcym. WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych (poszerzone wejście, poręcze). | ||
Gabinet wicedyrektora, pedagoga i specjalisty | Dostępność: znajduje się na piętrze budynku, co pozwala na bezpośredni kontakt z klientem Szkoły dzięki zainstalowanej windzie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim i osób z wózkiem dziecięcym, umożliwiający dostanie się na poziom parteru. Drzwi szerokie dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim i osób z wózkiem dziecięcym. | ||
Blok dydaktyczny | Dostępność: sale lekcyjne znajdują się na parterze oraz na piętrze budynku, co pozwala uczniom niepełnosprawnym na przemieszczanie się z parteru na piętro dzięki zainstalowanej windzie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim i osób z wózkiem dziecięcym, umożliwiający dostanie się na poziom parteru na piętro i na odwrót. Otwory drzwiowe- wejścia do sal lekcyjnych poszerzone z możliwością wjazdu na wózkach inwalidzkich. WC na parterze dostosowane dla osób niepełnosprawnych (poszerzone wejście, poręcze). | ||
Blok świetlicowy ze stołówką | Dostępność: świetlica i stołówka szkolna znajdują się na podwyższonym parterze budynku. Zainstalowana platforma pionowa wewnętrzna umożliwiająca osobom niepełnosprawnym korzystanie ze świetlicy i stołówki szkolnej. Drzwi szerokie dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. WC na parterze dostosowane dla osób niepełnosprawnych (poszerzone wejście, poręcze). | ||
Blok sportowy | Dostępność: sala gimnastyczna wraz z zapleczem znajduje się na parterze budynku, co pozwala uczniom niepełnosprawnym na korzystanie z tej części szkoły. Otwory drzwiowe- wejścia do sali gimnastycznej poszerzone z możliwością wjazdu na wózkach inwalidzkich. |
Szkoła posiada wyznaczone 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami znajduje się →TUTAJ.
To jest artykuł testowy2
SEKRETARIAT
Jakub Bal
poniedziałek – piątek
7:15 - 15:15
PEDAGOG SZKOLNY
Agnieszka Ruszel - Hala
poniedziałek 7:30 - 12:00
9:50 - 10:50 - zajęcia z uczniami
wtorek 7:15 - 12:45
12:00 - 12:45 - zajęcia z uczniami
środa 10:00 - 15:00
13:00 - 13:45 - zajęcia z uczniami
czwartek 12:00 - 16:00
12:00 - 13:00 - zajęcia z uczniami
piątek 8:00 - 13:00
8:00 - 10:00 - zajęcia z uczniami
PSYCHOLOG
Koletta Piróg
wtorek 9:00 - 13:00
środa 10:00 - 15:00
czwartek 13:00 - 16:00
PEDAGOG SPECJALNY
Małgorzata Bober
poniedziałek 14:00 - 16:00
środa 13:00 - 15:00
czwartek 8:20 - 9:50, 12:50 - 14:30
piątek 11:00 - 11:45
BIBLIOTEKA
Jolanta Czaja
poniedziałek 7:45 - 14:45
wtorek 7:45 - 13:45
środa 8:45 - 13:45
7:45 - 8:45 - zajęcia z uczniami
czwartek 7:45 - 14:45
piątek 7:45 - 12:45
PIELĘGNIARKA
Lucyna Krząstek
poniedziałek 7:25 -15:00
wtorek 7:25 -15:00
środa ------------
czwartek 7:25 -15:00
piątek 7:25 -15:00
NUMERY TELEFONÓW SP 17 W RZESZOWIE | ||
SEKRETARIAT | 17 748 24 80 | |
DYREKTOR SZKOŁY | 17 748 24 80 | |
WICEDYREKTOR | 17 748 24 79 | |
KIEROWNIK GOSPODARCZY | 17 748 24 77 | |
POKÓJ NAUCZYCIELSKI | 17 748 24 82 | |
PEDAGOG | 17 748 24 87 | |
GABINET WF | 17 748 24 81 | |
ŚWIETLICA | 17 748 24 83 | |
INTENDENT | 17 748 24 84 | |
KSIĘGOWOŚĆ | 17 748 24 85 | |
GABINET PIELĘGNIARKI | 17 748 24 88 |