Informacje dla rodziców
- Szczegóły
- Opublikowano: 28 sierpień 2020
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30
AKTUALNE INFORMACJE DOTYCZĄCE NAUKI PO FERIACH ZIMOWYCH znajdują się →TUTAJ
AKTUALNE wymagania na egzaminie ósmoklasisty w roku szk. 2020/2021 znajdują się →TUTAJ
W sprawie wypożyczania lektur i innych książek ze szkolnej biblioteki naszym uczniom prosimy kontaktować się telefonicznie z sekretariatem szkoły.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Rzeszowie zaprasza rodziców i opiekunów dzieci (w wieku szkolnym) na warsztaty on-line pt. „Sposób na trudne zachowanie – w pigułce”.
Prowadzi Pani Katarzyna Orkisz.
ZACZYNAMY 8 grudnia!
8 grudnia 2020r. (wtorek) od 16.00 - „Czy moje dziecko jest niegrzeczne?”
Kolejne zajęcia:
15 grudnia 2020r. godzina 16.00 „Strategie radzenia sobiez objawami hiperaktywności”.
Terminy kolejnych warsztatów zostaną ustalone z grupą.
Pozostałe tematy:
„Odrabianie lekcji” , „Czas zabawy - przyjemny czas z dzieckiem”, „Trudne zachowanie”, „System Przywilejów, Zasad, Konsekwencji (PZK) – podsumowanie.”
Zgłoszenia przyjmujemy:
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Rzeszowie, ul. Rejtana 3 (informacja telefoniczna: 17/7483800)
- należy wypełnić i złożyć formularza dostępnego na stronie Poradni w zakładce „Druki do pobrania” – wniosek o przyjęcie do Poradni (należy wpisać – udział w zajęciach grupowych „Sposób na trudne zachowanie – w pigułce”).
Wniosek wypełniają rodzice i można go wysłać (skan) na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.lub pocztą lub dostarczyć do poradni.
WAŻNE! Na wniosku należy wpisać login dziecka do Teamsa, aby można było dołączyć do grupy zamkniętej.
Szanowni Rodzice, informujemy, że problemy związane z dziennikiem elektronicznym można zgłaszać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2020/ 2021
1 września 2020 r. - rozpoczęcie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
23 - 31 grudnia 2020 r. - zimowa przerwa świąteczna
1 - 14 lutego 2021 r. - ferie zimowe - ZMIANA TERMINU NA: 4 - 17 stycznia 2021 r.
1 - 6 kwietnia 2021 r. - wiosenna przerwa świąteczna
Egzamin ósmoklasisty:
język polski – 25 maja 2021 r. (wtorek) – godz. 9:00
matematyka – 26 maja 2021 r. (środa) – godz. 9:00
język obcy nowożytny – 27 maja 2021 r. (czwartek) – godz. 9:00
/Szczegółowe informacje na temat tegorocznego Egzaminu ósmoklasisty są dostępne na stronie internetowej Centralnej Komisji Egzaminacyjnej →TUTAJ
AKTUALNE wymagania na egzaminie ósmoklasisty znajdują się →TUTAJ/
25 czerwca 2021 r. - zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych
26 czerwca - 31 sierpnia 2021 r. - ferie letnie
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych:
- 16. 10. 2020 r.
- 12, 13. 11. 2020 r.
- 30. 04. 2021 r.
- 25, 26, 27. 05. 2021 r. (egzaminy klas 8)
- 04. 06. 2021 r.
WYWIADÓWKI I KONSULTACJE
Spotkania informacyjne z rodzicami:
- stacjonarne
- kl. 1a - wtorek 15.09.2020 - godz. 17.00 – sala gimnastyczna
- kl. 1b - środa 16.09.2020 - godz. 17.00 – sala gimnastyczna
- punkt przedszkolny – czwartek 17.09.2020 – godz. 17.00 – sala gimnastyczna
- on-line (aplikacja Teams)
- klasy 2 – 4 - wtorek 15.09.2020 - godz. 17.30
- klasy 5 - 8 - środa 16.09.2020 - godz. 17.30
- Wywiadówka półokresowa on – line (aplikacja Teams)
- klasy 0 – 4 – poniedziałek 23.11.2020 - godz. 17.30
- klasy 5 - 8 - wtorek 24.11.2020 - godz. 17.30
- Wywiadówka okresowa on – line (aplikacja Teams)
- klasy 0 – 4 – poniedziałek 01.02.2021 - godz. 17.30
- klasy 5 - 8 - wtorek 02.02.2021 - godz. 17.30
- Wywiadówka półokresowa on – line (aplikacja Teams)
- klasy 0 – 4 – poniedziałek 26.04.2021 - godz. 17.30
- klasy 5 - 8 - wtorek 27.04.2021 - godz. 17.30
W razie potrzeby konsultacje w roku szkolnym 2020/2021 odbywają się on-line poprzez dziennik elektroniczny, Office 365 lub telefonicznie bezpośrednio z nauczycielem.
Miło nam poinformować, że nasza szkoła kontynuuje w bieżącym roku szkolnym udział
w programie marki Always i Polskiego Czerwonego Krzyża #AkcjaDonacja.
Koordynatorem programu na terenie szkoły jest pani Katarzyna Kawalec – opiekun SK PCK.
Oferta ubezpieczenia NNW dla dzieci (rok szkolny 2020-2021) jest dostępna →TUTAJ
Link dla rodziców: https://nnwdlaszkoly.pl/standard/ge3b7z
Ogólne warunki ubezpieczenia grupowego NNW Szkolne znajdują się →TUTAJ
Karta produktu - grupowe ubezpieczenie "STREFA NNW SZKOLNE" jest dostępna →TUTAJ
W sprawie ubezpieczenia prosimy kontaktować się z p. Joanną Strzępek - tel. 609 255 915,
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin płatności: do 31.10.2020r.
Wykaz podręczników do nauki religii w klasach 1-8 w roku szkolnym 2020/2021 →TUTAJ
Wykaz podręczników do nauki języka niemieckiego w klasach 4-6 w roku szkolnym 2020/2021 →TUTAJ
Zapisy uczniów chętnych do korzystania ze świetlicy, bądź stołówki szkolnej w roku szkolnym 2020/ 2021.
Podania (karty zgłoszenia) można pobrać poniżej:
KARTA ZGŁOSZENIA DZIECKA DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ →TUTAJ
KARTA ZGŁOSZENIA UCZNIA NA OBIADY DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ →TUTAJ
Uzupełnione podania z aktualnymi danymi należy przesłać do szkoły pocztą tradycyjną lub elektroniczną (e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.pl), bądź złożyć w szkolnym sekretariacie.
Dyrekcja Szkoły Podstawowej Nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie informuje, że na podstawie zarządzenia Dyrektora Szkoły KSI.021.2.2020 § 6 z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie korzystania ze stołówki szkolnej, od 3 lutego 2020 r. nastąpiła zmiana opłat za żywienie dzieci.
Wysokość dziennej stawki za posiłek wydawany:
- dziecku z punktu przedszkolnego korzystającemu z wyżywienia całodziennego (śniadanie, obiad, podwieczorek) wynosi: 5,90 (słownie: pięć zł 90/100)
- uczniowi korzystającemu z obiadów wynosi: 3,10 (słownie: trzy zł 10/100).
KOMUNIKAT jest do pobrania →TUTAJ.
Szanowni Rodzice, na platformie e-dziecko (https://szkola.edziecko.eu) znajduje się aktualne rozliczenie za obiady. Prosimy o pobranie i terminowe uregulowanie płatności.
Od 19 listopada 2019r. w naszej placówce będą dostępne dla uczniów elektroniczne legitymacje szkolne.
Szczegółowe informacje uzyskacie Państwo w sekretariacie Szkoły. Komunikat jest do pobrania →TUTAJ.
INFORMACJE DOTYCZĄCE BEZPŁATNEGO PAKIETU MS Office 365 ORAZ INSTRUKACJA PRZYWRACANIA DOSTĘPU DO E-DZIENNIKA
Szanowni Rodzice, w związku z wdrażaniem przez naszą szkołę nowych technologii i w celu umożliwienia wszystkim naszym uczniom bezpłatnego dostępu do pełnej i najnowszej wersji pakietu Microsoft Office 365, konieczne jest podanie wychowawcy klasy adresu e-mail dziecka.
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje pomocne do pobrania i uruchomienia pakietu MS Office 365 oraz instrukcja przywracania dostępu do dziennika elektronicznego.

LOGOWANIE DO E-DZIENNIKA - WAŻNE INFORMACJE DLA RODZICÓW
Rodzic, aby zalogować się po raz pierwszy do systemu musi uzyskać dostęp do konta, czyli:
1. Wejść na stronę:
https://portal.resman.pl/jst/rzeszow/rejestr.aspx
lub kliknąć na obrazek obok, wówczas nastąpi automatyczne przekierowanie na tę stronę.
2. Kliknąć zakładkę „Dziennik elektroniczny”.
3. Nic nie wpisując kliknąć w napis: Przywracanie dostępu do konta.
4. W polu „E-mail, PESEL lub login” należy wpisać tylko e-mail, który podaliście Państwo w szkole, a jeżeli jeszcze nie, to trzeba to zrobić koniecznie.
5. Na skrzynkę mailową, na podany adres e-mail, rodzic otrzyma wiadomość z ResMANa, a w niej login, który służy do logowania się do systemu.
Szczegółowa instrukcja logowania się do systemu "E-Dziennik" jest do pobrania ›TUTAJ.
Szanowni Rodzice, pod adresem: https://szkola.edziecko.eu została uruchomiona strona, na której można sprawdzić informacje o płatnościach za obiady, aktualne rozliczenie oraz numer konta do wpłat za obiady.
Instrukcja logowania na platformę e-dziecko znajduje się →TUTAJ.
Od października 2017 r. informacja o wysokości płatności za obiady jest przekazywana rodzicom/ prawnym opiekunom za pomocą dziennika elektronicznego.
ODPISY ZA OBIADY będą dokonywane po wcześniejszym uprzedzeniu intendenta szkoły - informację o nieobecności dziecka (także z punktu przedszkolnego) należy zgłosić dzień wcześniej do godz. 12.00 na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.pl
W e-mailu należy podać: imię i nazwisko ucznia, klasę, datę nieobecności i telefon kontaktowy.
Szanowni Rodzice! Polecamy Wam portal internetowy RAMPA:http://www.rampa.net.pl/
Można dowiedzieć się tutaj o ciekawych wydarzeniach, angażujących nie tylko osoby niepełnosprawne, zapoznać się z zasadami wsparcia finansowego dla niepełnosprawnych dzieci na warsztaty terapii zajęciowej, sprzęt, itp.